آخرین اخبار
کد مطلب: 73268
گوگل و يوتيوب تحريم
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1106

به گزارش سلام لردگان به نقل از ”بوتيا”: مدير شرکت گوگل مارتين جوزنبولت اعلام کرد که انتشار فيلم توهين اميز به رسول الله را در يوتيوپ متوقف نميکند زيرا اين را آزادي انديشه مي نامد ، به همين دليل مسلمانان جهان استفاده از جستجوگر گوگل و سايت يوتيوپ را در تمامي کشور هاي مسلمانان به مدت ? روز تحريم کردند ، براي فهماندن اعتراض مسلمانان و اينکه يک ميليارد و نيم مسلمان نميتوانند توهين به پيامبر بزرگوارشان را بـپذيرند.

در واکنش به اين اقدام مخالف آزادي بيان و در دفاع از رسول الله ،مسلمانان روز ?شنبه و ?شنبه (روز هاي ابتدايي هفته کاري در اروپا و امريکا) روز عدم استفاده از خدمات ? سايت يادشده است و انتظار مي رود سهم شرکت گوگل افت کند و خساراتي معادل ???ميليون دلار به اين رسانه تحميل شود.

نکته قابل توجه اين که همزمان با اعلام اين تحريم در فضاي مجازي سايت هاي فتنه اقدام به انتشار خبرهاي دروغ مبني بر خروج مردم ايران از اين تحريم و يا مقالاتي با هدف نااميد سازي از اثر گذاري اين گونه اقدامات کردند.

انشاالله خداوند متعال نام ما را در زمره حاميان رسول الله قرار دهد و ايشان در روز جزا در پيشگاه حق تعالي شفيع ما گردد.

مي توانيد از اين پايگاه هاي اينترنتي براي جستجو استفاده کنيد (به اميد روزي که همه از موتور جستجوي بدون جاسوسي و ايراني استفاده کنيم.)

search.yahoo.com

www.bing.com

سايت زير نيز براي ديدن فيلم است:

www.aparat.com

در پايان با استفاده از ايميل هاي ايراني به جاي جيميل مي توانيد ضمن داشتن يک پست الکترونيک امن زمينه حذف اين سرويس گوگل از زندگي خود را فراهم آوريد:

chmail.ir

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس